رویدادها آرشیو خبر ها
چرا هیگواین اینقدر چاق است؟!

چرا هیگواین اینقدر چاق است؟!

تا همین 24 ساعت گذشته اگر بعد از نام گونزالو هیگواین كلمه «چاق» یا «چربی» را در سرچ‌های اینترنتی‌تان كنارهم قرار می‌دادید؛ بعید بود به نتیجه قابل عرضی برسید اما این پسوندها اكنون با سرعتی سرسام‌آور در جال جایگزین شدن به جای «el pipita» لقب پیشین اوست!

 

انگار حتماً باید با لباس و شورت ورزشی یووه جلوی چشم دوربین‌ها ظاهر می‌شد تا راز سر به مهرش فاش شود. چشم‌های منتظر بیانكونری‌ها 46 دقیقه زمان نیاز داشت تا بالاخره انتقال جنجالی‌شان را در زمین ببینند؛ با این حال بعد از بازی همه یك نگرانی مشترك در عمق نگاه‌هایشان پدیدار شد: آیا هیگواین چاق است یا لنزهای دوربین‌های فیلمبرداری استادیوم لندن او را یك پَر فربه نشان می‌دهند؟ !

 

آن دسته از طرفداران كم‌طاقت یووه و تیفوسی‌های زخم‌خورده ناپولی اولین حمله كنندگانی بودند كه به حساب‌ توئیتری هیگواین حمله كردند و نه تنها او را با تندترین جملات مورد محبت خودشان قرار دارند بلكه مسئولان یووه را نیز میهمان انتقاداتی شدید قرار دادند و خواستار توضیح بابت پرداخت هزینه سرسام‌آور برای انتقال این ستاره چاق به یووه شدند.

 

رسانه‌های ایتالیایی نیز همسو با این حاشیه، پیروزی یووه مقابل وستهام‌یونایتد را به سرعت فراموش كردند و به سراغ محاسبه و تحلیل كیلوهای اضافی ستاره آرژانتینی یووه رفتند. به عنوان مثال بخش ورزشی روزنامه «لا استامپا» چاپ تورین در گزارشی بامزه گمانه‌ی‌ جالب توجهی را در مورد هیگواین انجام داده است:

 

از دقیقه 70 دیدار فینال كوپا آمریكا در روز بیست و ششم ژوئن كه او جای خود را به سرخیو آگرو داد تا روز 26 آگوست كه او به سمت تورین حركت كرد یك ماه فرصت داشته تا ضمن به رفع خستگی ناشی از رقابت‌های فصل گذشته سری A و تورنمنت سنگینِ كوپا آمریكا، تا دلش می‌خواهد دور از رژیم‌های غذایی كه در حین همراهی با تیم‌های باشگاهی و ملی مجبور به رعایت‌شان هست، باشد. اما او آشكارا درشت‌تر اندام‌تر از آنی به نظر می‌رسد كه انتظارش را داشتیم. به احتمال فراوان هیگواین تمرینات به خصوصی نیز در این یكماه نداشته است و آنچه در دیدار مقابل وستهام دیدیم از ردپای اضافه وزنی 6 كیلیویی خبر می‌دهد. این را می‌توان از روی مشخصات فیزیكی ثبت شده در دفتر پزشكی باشگاه ناپولی دریافت؛ جاییكه وزن ثبت شده این بازیكن یك متر و هشتاد و چهار سانتیمتری در ابتدای فصل گذشته 76 كیلوگرم بوده است. با اين اوصاف بايد گفت «ال پيپيتا» هر هفته به طور متوسط 5 كيلو چاق‌تر شده است!

 

 

این گزارش در نهایت به نقل از اطلاعات به دست آورده توسط یكی از خبرنگاران ورزشی از مركز پزشكی باشگاه یوونتوس در زمان حضور این بازیكن چند روز پیش از سفر به انگلستان، 82 كیلوگرم را وزن ثبت شده این بازیكن در روزهای نخست ماه اوت 2015 عنوان كرده است.

 

در حالیكه كمتر از دو هفته دیگر به نخستین دیدار یوونتوس در فصل جدید رقابت‌های سری A در مقابل فیورنتینا باقیمانده است به نظر می‌رسد با احتساب تمرینات ویژه‌ای كه كادر فنی برای رساندن هیگواین به فرم ایده‌آلش انجام خواهند داد نیز از همین الان باید نبود او در تركیب اصلی یوونتوس در دیدارهای ابتدایی این فصل را پیش‌بینی كرد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: